مدیریت حساب کلیدی یک روش محبوب در فروش و بازاریابی است. حساب های حسابداری کلیدی (KAM) به تعریفی از کیفیت و رشد مشتری نیاز دارند که یک سازمان برای تأمین نیازهای این مشتریان به طور ویژه نیاز به نظارت و ارتقا sales فروش و بازاریابی دارد. . این مشتریان نیاز به توجه ویژه ای در …
بهینه سازی موتور جستجو: کلید موفقیت در تجارت
شروع کار می کنید؟ بازاریابی وابسته کار را آسان می کند
رگبار باران و رعدوبرق در ۱۸ استان کشور/ افزایش دمای برخی مناطق از امروز
حساب ,مدیریت ,سازمان ,بازاریابی ,مشتریان ,ویژه ,نیاز به ,و بازاریابی ,مدیریت مهم ,فروش و ,نیاز سازمان
درباره این سایت